Thema-campagnes

Thema - Campagnes

#DIVA-label

Met dit label "Doelbewust Investeren in Vrouwelijke Arbeidskrachten" wil Vrouw & Maatschappij - CD&V politica ondernemingen en organisaties in de kijker zetten die voldoende aandacht geven aan werkbaar werk voor vrouwelijke 50+'ers. We willen hiermee gelijkaardige initiatieven stimuleren en een algemene mentaliteit bevorderen waarbij ten volle wordt ingezet op het potentieel van vrouwelijke 50+ ers. Meer info

#WijvoorZij

Met onze Witte lintjesactie focusten we in 2015 op het geweld tegen vrouwelijke asielzoekers. We willen echter niet alleen aankaarten dat zij zo vaak het slachtoffer worden van geweld, ook hun welzijn in de ruime zin moet een prioriteit zijn. Met onze solidariteitsactie willen we vrouwen in de opvangcentra een hart onder de riem steken. We willen niet alleen dat vrouwen veilig zijn in de centra, we willen dat zij zich goed in hun vel voelen. Dat zij zich vrouw voelen. Uit solidariteit met vrouwen in de opvangcentra organiseren we een inzamelactie waarbij we specifiek welzijns -en verzorgingsproducten inzamelen. Meer info